dinsdag t.e.m. zondag van 10u tot 18u—dinsdag t.e.m. zondag van 10u tot 18u—dinsdag t.e.m. zondag van 10u tot 18u—dinsdag t.e.m. zondag van 10u tot 18u—dinsdag t.e.m. zondag van 10u tot 18u—dinsdag t.e.m. zondag van 10u tot 18u—dinsdag t.e.m. zondag van 10u tot 18u—dinsdag t.e.m. zondag van 10u tot 18u—dinsdag t.e.m. zondag van 10u tot 18u—dinsdag t.e.m. zondag van 10u tot 18u—dinsdag t.e.m. zondag van 10u tot 18u—dinsdag t.e.m. zondag van 10u tot 18u—dinsdag t.e.m. zondag van 10u tot 18u—
dinsdag t.e.m. zondag van 10u tot 18u—dinsdag t.e.m. zondag van 10u tot 18u—dinsdag t.e.m. zondag van 10u tot 18u—dinsdag t.e.m. zondag van 10u tot 18u—dinsdag t.e.m. zondag van 10u tot 18u—dinsdag t.e.m. zondag van 10u tot 18u—dinsdag t.e.m. zondag van 10u tot 18u—dinsdag t.e.m. zondag van 10u tot 18u—dinsdag t.e.m. zondag van 10u tot 18u—dinsdag t.e.m. zondag van 10u tot 18u—dinsdag t.e.m. zondag van 10u tot 18u—dinsdag t.e.m. zondag van 10u tot 18u—dinsdag t.e.m. zondag van 10u tot 18u—
THE MISSING SCRIPT 4. Exit highway is het meest recente project van Devriendt en het kan gezien worden als een grote reeks die zich over verschillende jaren heen ontwikkelt. Zie het als “een eigenzinnige interpretatie van een storyboard”. Er worden duistere personages en verrassende rekwisieten afgebeeld in wisselende decors, waarin al dan niet een drama plaatsvindt. De kunstenaar onderzoekt de werking van beelden waarbij je eigen invulling een centrale rol speelt. Hij neemt een uitgesproken standpunt in binnen de hedendaagse beeldcultuur en visie op werkelijkheid. Je wordt uitgenodigd om als een detective ‘de gebroken verhalen’ te interpreteren en je verbeelding te laten uitdagen door de ruimte tussen de schilderijen.