De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—
De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—
Met het kunstwerk Patri-arches, Petri dishes onderzoekt Beaudry hoe wij onze identiteit persoonlijk vormgeven en hoe dit mee kan zorgen voor groepsvorming en verbinding met anderen. Beaudry haalde de inspiratie voor de tentvormige constructie uit de jaarlijkse kampeertrips met zijn ouders in zijn jeugdjaren. Net zoals zij toen een tent opzetten als tijdelijk onderkomen voor hun gezin, wil Beaudry met Patri-arches, Petri dishes een symbolisch huis en een veilige haven creëren voor diegenen die omwille van hun identiteit niet altijd een thuis vinden in onze maatschappij . De pilaren van de tent bestaan uit menselijke armen en benen. Ze lijken je als bezoeker bijna te willen omarmen. Binnenin word je verwelkomd door ouderlijke figuren. Met deze menselijke componenten verwijst het werk meteen ook naar het belang van een gemeenschap, die als het ware een alternatieve familie kan zijn.
Patri-arches, Petri dishes is te zien in de Oude Raadszaal van het historische stadhuis van Kortrijk. Het is een rijkversierde zaal die opvalt door het scenische lederbehang en de 16e-eeuwse schouw, die centraal in de ruimte staat. In de schouw zijn een honderdtal allegorische figuren verwerkt die verschillende ondeugden en de daaropvolgende straffen afbeelden. Wie naar het plafond kijkt vindt nog meer morele boodschappen. De kleurrijke houten figuren stellen zogenaamde vrouwenlisten voor en dienden als waarschuwing voor de macht die vrouwen over mannen zouden kunnen uitoefenen. Hoewel Beaudry gebruik maakt van een gelijkaardige historische beeldtaal, wil hij ons niet waarschuwen of de les spellen, integendeel. In zijn wereld worden de klassieke gender- en machtsverhoudingen opengebroken en verrijkt met een boodschap van openheid en gelijkheid.