De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—
De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—De Triënnale Kortrijk is afgelopen.—
Tijdens After Paradise kan je “Untitled” (Strange Bird) uit 1993 zien, geïnstalleerd op zes reclamebordlocaties. Het gebruik van reclameborden was een belangrijke strategie van Felix Gonzalez-Torres om een divers publiek te bereiken en om de publieke functie van kunst zo groot mogelijk te maken, terwijl de arbitraire grenzen tussen ‘openbaar’ en ‘privé’ leven in twijfel worden getrokken. Het publiek speelt een belangrijke rol, om meerdere lezingen te laten ontstaan en op die manier het kunstwerk als het ware compleet te maken. De reclameborden gebruiken strategieën van anonimiteit en vervreemding: eerder dan het losmaken van krachtige emoties zetten de subtiele beelden en het gebrek aan verklarende bewegwijzering de mensen aan tot nadenken.